FAQ
ШТО Е IPTV?
✍ Tele Телевизијата за протокол на Интернет (IPTV) користи технологија на Интернет за испраќање телевизиски програми до вашиот уред.. Интернетот е волшебно место. Со воведувањето на IPTV, доживеавме огромна промена во начинот на консумирање на телевизиските медиуми. IPTV користи широкопојасна Интернет врска за да испорача врвни меѓународни ТВ-канали директно до вашиот дом без сателитска антена. Само поврзете го уредот со вашиот домашен интернет, седнете и уживајте.
КОЈА Е РАЗЛИКАТА МЕWУ Традиционалното и сателитското ИПТВ-програмирање?
✍ Традиционалното сателитско јадење бара од клиентот да инсталира јадење на нивната локација. IPTV нуди уникатно решение и е директен контраст со традиционалното телевизиско програмирање, кое се доставува преку традиционалните кабелски и сателитски сигнали. IPTV ви дава можност за континуирано проследување на изворни медиуми преку интернет конекција, што е поефикасно од другите традиционални медиуми. IPTV обезбедува повисок квалитет и е поевтина од традиционалната сателитска услуга.
КАКО СЕ ДОСТАВУВА IPTV?
✍ IPTV обично се доставува и дистрибуира од IPTV услуга, која обезбедува три класификации на услуги, имено:
- Телевизија во живо – им овозможува на корисниците да гледаат телевизиски преноси во живо со минимална латентност, без или без интерактивност и без да бидат исто како традиционалните ТВ преноси. Ова го користи протоколот за управување со Интернет-група (IGMP) верзија 2.
- Медиуми со поместување на времето– исто така познати како дигитални видео записи, ова им овозможува на корисниците да уживаат во емитуваната телевизија со временско задоцнување користејќи дигитални снимки на телевизиски емисии без DVR уреди. Ова им овозможува на корисниците да гледаат и повторно да гледаат повторувања на нивните омилени емисии или настани во живо од интерактивно мени.
- Видео-по-побарувачка– корисниците можат да изберат видеа од нивните омилени емисии од каталог и можат да ги гледаат онолку пати колку што сакаат. Оваа одлика го користи уникаст преносот со протоколот за проток во реално време.
ШТО ТРЕБА ДА ГО ГЛЕДАМ IPTV?
✍ IPTV бара претплата, Интернет врска со препорачана брзина од најмалку 10 Mbps / преземање и 4 Mbps / upload, апликација инсталирана од менито на функционална паметна телевизија или непаметен телевизор поврзан со IPTV кутија или Android кутија
КАКО ПРОВЕРУВАМ МОЈА БРЗИНА И КВАЛИТЕТ ИНТЕРНЕТ?
▶ Користењето на серверот за тестирање на брзина (на пр. Speedtest.net) за тестирање на вашата интернет-врска ќе ви даде знаење за вкупната просечна брзина на Интернет што ви е достапна.
МО CАМ ДА ЈА КОРИСТАМ ВРСКАТА IPTV КАКО ПАТУВАМ ПРЕЧИН ПРЕДЛОГ?
✍ Често патувате? Земете го вашиот уред – Android box, Apple TV, top-box, Fire TV stick, паметен телефон, лаптоп или таблет компјутер и гледајте ги омилените програми во движење или на привремената дестинација.
МОANЕ ДА ЈА КОРИСТАМ МОЈАТА ПРЕТПЛАТА НА МНОГУ УПРАВИ
✍ Ве молиме, обрнете внимание дека една претплата може да се користи на еден уред истовремено.
Кои методи на плаќање се достапни?
✍ Може да платите преку следниве начини на плаќање: Банка на сметка во банка, PayPal, Skrill, Revolut, Western Union, Moneygram, Bitcoin и многу повеќе.
ДАЛИ МОЈАТА ПРЕТПЛАТА ПОЧНУВА ДА БИДЕ АКТИВНО ПРАВО ОД ПЛААЕ?
✍ Претплатата почнува да биде активна од моментот кога ќе ја добиете вашата активација. Едноставен пример. Asonејсон се претплати 6 месеци на 1-ви мај во 23:55 часот, а акредитивните писма беа активирани на 2-ри мај во 00:10 часот. Претплатата на asonејсон започнува да биде активна од 2-ри мај, 00:10 часот во следните 6 месеци.
КАКО ДА ДЕТЕКТИРАТЕ ПРАШАЕТО ВО ЕВЕНТАЛНОТО прекинување на врската со списокот со канали?
▶ Проверете ја мрежната врска, рестартирајте го уредот и рестартирајте ја апликацијата.
▶ Ако имате компјутер / лаптоп, поврзан на истата интернет мрежа, проверете дали не ја преоптоварувате мрежата со преземање или гледање филмови итн. На овие уреди.
▶ Препорачливо е да користите интернет-врска преку LAN (Ethernet) кабел до уреди, а не преку Wi-Fi.
▶ Рестартирајте го уредот и почекајте 30 секунди пред да го вклучите повторно.
▶ Ако вашата мрежна врска не е проблем, проверете дали вашата претплатничка врска се користи на други уреди.
▶ Проверете ја брзината на преземање на вистинскиот уред што ја емитува нашата услуга – можеби имате 50 Mbps на вашиот компјутер, но уредот може да биде значително побавен, што укажува на проблем на вашата внатрешна мрежа.
▶ Ако користите уред од ниска класа, ве молиме проверете дали има висок процесор што бара апликации што работат во позадина и може да се запрат.
▶ Проверете дали вашиот Давател на Интернет услуги на крајот има проблеми во вашата област.
▶ Обидете се да ја деинсталирате и инсталирате повторно вашата апликација – нема да ја изгубите активирањето.
ИМАТЕ ПРАШАЕ СО НЕКОИ КАНАЛИ?
✍ Ве молиме имајте го предвид првото и најважното дека ние се трудиме да обезбедиме највисоко ниво на услуга со намалени цени.
✍Ако некој канал е прекинат, ќе се потрудиме да го вратиме што е можно побрзо.
☟ Користете ги упатствата подолу пред да пријавите проблем со канал:
▶ Почекајте неколку минути. Можеби тоа се случува во исто време кога ги рестартираме и менуваме каналите, па можеби каналот ќе се врати наскоро повторно.
▶ Ако ова се случува на сите канали, потребно е прво да проверите на вашиот крај.
▶ Рестартирајте го уредот и почекајте 30 секунди пред да го вклучите повторно. Бидете сигурни дека се поврзувате користејќи LAN (Ethernet) кабел со уреди, а не преку Wi-Fi.
✉ Ако ниту една од горенаведените опции не работи за вас, не двоумете се да Контактирајте не. Ние ќе одговориме на вашето барање што е можно поскоро.
ПРЕКИНУВАЕ НА КАНАЛ?
▶ Ако преносот паузира кога гледате канал, изберете и отворете друг канал, а потоа вратете се на претходниот за да видите дали е во тек. Ова прашање може да се појави поради кратко нарушување на преносот, па софтверот застанува под овие услови.
БАФЕР НА КАНАЛИ?
✍ Понекогаш можеби ќе треба да доживеете тампон на канали поради малата брзина на Интернет или големиот интернет сообраќај.
▶ Ако повеќе корисници истовремено го прошируваат опсегот, обидете се да ги исклучите другите корисници и повторно да ја проверите врската.
▶ Исто така, меморијата може да се појави кога користите Wi-Fi, што не е целосно препорачана опција за поврзување IPTV. Како што споменавме порано, за да уживате во континуирано гледање, потребна ви е директна врска со LAN (Ethernet) кабел со адаптер за напојување на вашиот уред. Ако ова не е можно, обидете се да го приближите полето до рутерот.
▶ Друго решение за проблемот со баферирање е да се притисне „пауза“ за 10-15 секунди и да се продолжи – поголемиот дел од времето што ќе ја отстрани потребата од тампон.
НЕКОИ КАНАЛИ НЕ РАБОТАТ (ЦРН ЕКРАН / ЗВУК)?
✍ Не можеме да ветиме дека сите канали ќе работат правилно како резултат на вашата брзина на Интернет, техничките потешкотии на индивидуалните канали што се користат или техничките потешкотии на уредот / апликацијата / програмата.
НЕ МОЕ ДА ГЛЕДАМ БЛОКИРАН
✍ Проверете дали вашата сметка не е користена на друг уред. Една претплата може да се користи само на еден уред истовремено. Во спротивно, како резултат на автоматска безбедност, вашата сметка ќе биде забранета.
✍ Можеме да го вратиме само двапати за една претплата. Ако вашата сметка е забранета повторно по реставрацијата, контактирајте не.
✍ Злоупотребувајќи ја нашата услуга со користење на повеќе уреди за една претплата, бидете свесни дека може трајно да ја забраниме вашата претплата.
ЗОШТО МОЈАТА СМЕТКА не работи на мојата андроид кутија?
▶ Дали ни ја дадовте точната MAC адреса?
▶ Дали сте пробале да ја исчистите кешот на вашата апликација, а потоа да го рестартирате уредот?